Vacature Secretaris

14 oktober 2019

Word jij onze nieuwe secretaris?

Wil jij een verschil maken in Barendrecht? Wil jij je inzetten voor een samenleving waarin mensen omzien naar elkaar? En vind je het fijn om jouw kennis, talent en netwerk in te zetten voor de lokale samenleving?

Kom dan het team van Present Barendrecht versterken. Dé sociale maatschappelijke organisatie die groepen vrijwilligers in beweging brengt om zich in te zetten voor plaatsgenoten die hulp goed kunnen gebruiken.

Wij nodigen je uit te reageren op onze vacature voor:

Secretaris (vrijwilliger)

Als secretaris verzorg en beheer je de administratie van de stichting. Samen met de vaste notulist ben je verantwoordelijk voor de verslaglegging van de bestuursvergaderingen. Ook behandel je de post. Het bestuur is verantwoordelijk voor de activiteiten van de stichting, de financiën, visie, de interne organisatie en het werkgeverschap van de coördinator. Het bestuur houdt zich bezig met het (meerjarige) beleid en de begroting en fungeert als klankbord en ondersteuning voor de coördinator bij acties, representatie, fondsenwerving en vrijwilligersbijeenkomsten. Het bestuur komt 7 keer per jaar bij elkaar en daarnaast ook rondom specifieke activiteiten. Uiteraard voert het bestuur ook jaarlijks een praktisch Present project uit.

o Ben jij maatschappelijk betrokken en ondernemend?
o Vind je het inspirerend om op beleids- en visieniveau bezig te zijn?
o Werk je zorgvuldig?
o Heb je affiniteit met schriftelijke communicatie?
o Ben je minstens een dagdeel per week beschikbaar?
o Woon je in Barendrecht?

o Deel je de visie van Present?

o Ben je gemotiveerd om Present samen met een fijn team verder te ontwikkelen?

Dan komen we heel graag met jou in contact!

Is jouw belangstelling gewekt en/of herken je jezelf in dit profiel? Neem dan contact op met de voorzitter van Present Barendrecht, Petra Teunissen-Nijsse, M 06-41 66 69 77, e-mail voorzitter@presentbarendrecht.nl