Wij zijn Present op Barendrecht Doet!

21-04-2022

Op zaterdag 21 mei ben je van harte welkom in het gemeentehuis voor Barendrecht Doet! Van 12.00 tot 17.00 uur kun je daar kennismaken met veel verschillende organisaties die zich inzetten voor de Barendrechtse samenleving. Ook wij zijn daar natuurlijk aanwezig. Wij geven graag advies over zinvol en prettig vrijwilligerswerk dat bij jou, jouw talenten en jouw levensfase past. Wilje iets sportiefs doen, iets bestuurlijks, iets voor het milieu of iets sociaals? Er is voor iedereen een passend aanbod, bij ons of bij een van de andere organisaties. Op deze gezellige, informele middag kun je ontdekken welk type vrijwilliger jebent.

Barendrecht Doet is gratis te bezoeken. De koffie staat klaar. Neem je buurman of vriendin mee, want kom je met z’n tweeën, dan krijg je een origineel kookboek van de Zuid-Afrikaanse MAMAS cadeau. En onder alle bezoekerswordt een supergave vrijwilligersprijs verloot. Graag tot ziens!