Onze partners

De organisatie en uitvoering van onze projecten wordt financieel mogelijk gemaakt door de Gemeente Barendrecht, het bedrijfsleven en door verschillende organisaties uit de sectoren wonen, zorg en welzijn. Hun bijdrage bestaat uit een financiële donatie of uit het leveren van goederen en/of diensten in natura. Op de homepagina vindt u het actuele overzicht van deze partners, voorzien van links naar hun websites. Wij zijn enorm blij met de ondersteuning die zij ons op allerlei manieren geven!

In onderstaande testimonials (belangeloos voor ons gemaakt door Groener Gras Producties) vertellen relaties vanuit bedrijfsleven, maatschappelijk veld en vanuit Present zelf over hun beweegredenen om Present te willen zijn in Barendrecht.

Angelique Suijkerbuijk, Statutair Directeur Particulieren & Private Banking,

Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde: “Present brengt mensen bij elkaar.”

Ger Visser, partner Visser & Visser Accountants-Belastingadviseurs:

“Present verbindt ondernemers met de maatschappij.”

Jan-Willem van Hellemond, directeur Velo Beheer:

“Present helpt ondernemers maatschappelijk betrokken te zijn.”

Daphne Holtappel, directeur-eigenaar Conservator Group:

“Heel dankbaar werk.”

Henk-Jan Ketelaar, dominee PKN Barendrecht:

“Ik word blij van de betrokkenheid bij mensen.”

Fenna Nuninga, Vivenz Thuisbegeleiding:

“Samen iets voor een ander doen, geeft een heel voldaan gevoel.”

Martijn van Meppelen Scheppink, voorzitter Stichting Present Barendrecht:

“Mensen zijn verwonderd dat er zomaar mensen komen helpen.”

Walter Bliek, vrijwilliger:

“Dat je als vrijwilliger iets mag doen voor een ander.”

Stichting Present Barendrecht heeft als doelstelling om zonder winstoogmerk een brug te slaan tussen mensen die willen geven en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Stichting Present Barendrecht is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 24436072. Present Barendrecht is erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat giften gedaan aan de Stichting aftrekbaar zijn van het belastbaar inkomen. Het rekeningnummer van Stichting Present Barendrecht is: NL45 RABO 0143 5298 54.

Als Stichting is Present Barendrecht volledig afhankelijk van partners. Wilt u ook sponsor of partner worden of zoekt u een professionele partner op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen? Neem contact op met coördinator Pia van Dalen via 06-11.333.830.