Verhalen

Soort project:
Locatie:
Periode:

Twintig leerlingen van De Wijngaard, een school voor Speciaal Basisonderwijs voor Barendrecht, hebben op dinsdag 20 december attenties gebracht naar De Toekomst. De twee groepen hadden, op initiatief van de enthousiaste leerkracht Laura Noordergraaf en stichting Present, in de klas cupcakes en cake gebakken. Ook maakten ze mooie kerstkaarten. De jonge vrijwilligers hebben de cadeautjes uitgedeeld aan ouderen op de dagbesteding van De Toekomst. Oud en jong maakte er een bijzondere morgen van met elkaar, met spelletjes en gesprekken. De ouderen waren onder de indruk van de vriendelijke en respectvolle benadering van de leerlingen en vertelden dat ze graag iets voor de leerlingen terug zouden willen doen. Zo hebben De Wijngaard en Present een waardevolle brug gebouwd tussen de generaties.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.