Zet je in via Present

met jouw talenten

Heb jij bepaalde talenten die je graag wil inzetten via Present? Wij denken in mogelijkheden en kunnen vast een match maken met Barendrechters die jouw talenten goed kunnen gebruiken.

Veel is mogelijk

• Een concert geven voor ouderen
  • Een creatieve workshop geven voor kansarme kinderen
  • Een sportieve middag organiseren voor vluchtelingen

Jouw talent niet via maar voor Present

Om ontmoetingen via Present te realiseren hebben we mensen in de organisatie nodig die onze algemeen coördinator ondersteunen. Ben je een administratief talent? Vind je het leuk om video’s te maken? Of ben je goed in mensen aansturen? Word ook onderdeel van de Present-beweging. Jouw bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

We zijn op zoek naar jou:
  • fotograaf
  • videograaf
  • groepenbegeleider
  • fondsenwerver

Helpen als groep

Wil je samen met anderen iets doen via Present Barendrecht? Dat kan. Ontdek hoeveel plezier en voldoening het geeft om met je vrienden, familie, kerk of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Stel een ander centraal en leer elkaar op een nieuwe manier kennen.

Present helpt graag bij het vinden van een vrijwilligersproject van een of twee dagdelen. Jullie talenten en wensen koppelen we aan mensen die het nodig hebben. Kortom, een project dat betekenis heeft voor een ander en tegelijk goed bij jullie past.

Eerst wat meer weten?

Bekijk één van de pagina’ s onder Met wie ben jij Present?

Wil jij je inzetten?

Herken je jouw talent in een van de bovenstaande voorbeelden? Fijn! Neem vooral contact met ons op. Maar ook als je iets anders te bieden hebt, mag je ons bellen. Bij Present kun je altijd iets moois betekenen in Barendrecht.