Als Friend

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present als Friend

Op dit moment organiseert Present een groeiend aantal projecten per jaar. Voor steeds meer mensen is onze hulp een steun in de rug. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken en bedrijven. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit en de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij ook financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is krijgen we van verschillende kerken en onze partners, maar dat is nog onvoldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Hoe word u Friend?

Als Friend van Stichting Present Barneveld kunt u zich hier aanmelden.