Zomerpakketten 2019

Doet u mee aan onze ZOMERPAKKETTEN ACTIE?

In een periode waarin de meeste gezinnen plannen hebben om te genieten van de zomervakantie, willen wij kwetsbare families bemoedigen met een klein gebaar. De zomer is voor sommige gezinnen een periode die heel moeilijk kan zijn, zeker voor mensen die het ‘t hele jaar door niet breed hebben en niet op vakantie kunnen. Door middel van een zomerpakket wordt de zomer net een stukje zonniger!

Voor hulpverleners:

Bent u als hulpverlener betrokken bij een gezin dat wel een zomerpakket kan gebruiken, dan kunt u hier uw gezin aanmelden. Wij gaan uw aanvraag koppelen aan een van de gezinnen of personen die hebben aangegeven een zomerpakket te willen samenstellen. Wij verzoeken u het formulier zorgvuldig in te vullen, zodat wij voor een optimale match kunnen zorgen!

Voor families en personen die een pakket willen samenstellen:

We hebben onverwachts al veel meer aanmeldingen ontvangen dan wij ooit gehoopt hadden. Dit betekent dan ook dat wij geen meer pakketten meer kunnen verwerken. Ook al kunnen wij de instroom op dit moment niet meer aan, toch zijn we ontzettend dankbaar voor al jullie aanmeldingen!
We vinden het fantastisch dat we zoveel gezinnen hiermee kunnen helpen en we gaan er zeker voor zorgen dat we volgend jaar wel alle pakketten kunnen verwerken.

Iedereen hartelijk dank!

Doet u mee? We horen het graag van u!

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Monique Bredzé: monique@presentbollenstreek.nl of 06 2239 8066.