Present Bollenstreek Krijgt Gereedschap Van Mastermate

08-05-2019

Op 30 april ontving Rob Gremmee, projectcoördinator bij Present Bollenstreek, een prachtige set gereedschap uit handen van Rob Coorn, vestigingsleider van Mastermate Hoofddorp. Naast een professionele Makita decoupeerzaag, zaten in het pakket een sterke bouwlamp, een hamer, twee zagen, nijptang, betonboortjes, een duimstok, acrylaatkit en tape. Rob Gremmee geeft aan dit gereedschap heel goed te kunnen gebruiken bij de vele praktische projecten die Present uitvoert. “Tot nu toe nemen onze vrijwilligers altijd hun eigen gereedschap mee, en dat is soms best veel gevraagd! We zijn daarom bezig om zelf het benodigde gereedschap aan te schaffen, maar mooier is het nog als we dit als sponsoring krijgen zoals van Mastermate!” zegt Rob Gremmee.

Rob Coorn vertelt dat Mastermate maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk vindt. “Naast het sponsoren in natura gaan wij in november aan de slag met ons personeel in een of meerdere praktische projecten van Present Bollenstreek”. Mastermate is een groothandel voor de aannemerij in gereedschap, hang- en sluitwerk en bevestigingsmaterialen. De organisatie werkt landelijk en heeft 38 vestigingen, met in de buurt de vestigingen Hillegom, Katwijk en Hoofddorp.