Recordaantal zomerpakketten!

29-07-2020

De zomerpakketten zijn met veel plezier samen gesteld en worden uitgedeeld!

In dit bijzondere jaar was de vraag naar een pakket erg groot. Een recordaantal aanvragen hebben wij mogen ontvangen. Dankzij onder andere de aandacht die de pers aan onze actie heeft gegeven, hebben wij gelukkig ook een record aantal aanmeldingen van gevende gezinnen mogen ontvangen. Zo veel mensen die voor de ander de zomer extra zonnig wilden maken, dat we geen aanvraag hoefden te laten liggen. Overweldigd zijn we. Verrast ook door stichtingen, bedrijven en particulieren die artikelen en diensten wilden doneren.

Dankzij alle gevers hebben we alle 164 aanvragen voor pakketten mogen honoreren waarmee we met z’n allen 525 blije gezichten kunnen realiseren! Een absoluut record en een ongelooflijk aantal. Alle gevers van harte BEDANKT! Zonder jullie was dit niet gelukt. Dat extra steuntje in de rug en die net wat zonnigere zomer in deze tijd hebben jullie voor elkaar gekregen. Wij zijn er stil van. We wensen iedereen een heerlijke zomer!