Ronde Tafel Zamelt Geld In Voor Metakids En Present Bollenstreek

18-12-2018

Vlnr: Maarten Pruijn (RT180), Monique Bredze (Present), Martijn van Oosten (RT180), Niels Wensing (Metakids) en Thijs de Jong (voorzitter RT180).

Voorhout – Serviceclub ‘Ronde Tafel 180’, met leden uit de hele Duin- en Bollenstreek, organiseerde afgelopen zaterdag een benefit feestavond in Cheers! Voorhout. Daarmee werd 10.000 euro opgehaald. De totaalopbrengst werd gedeeld over 2 bedragen van 5.000 euro die werden geschonken aan de Stichting Metakids en Stichting Present Bollenstreek.

Ronde Tafel voorzitter Thijs de Jong is trots dat ook dit jaar weer een mooie opbrengst is binnengehaald ten behoeve van de 2 goede doelen. “Hier doen wij het voor! Ruim 30 bedrijven hebben door sponsoring dit feest mede mogelijk gemaakt alsmede de ruim 400 bezoekers door middel van het kopen van een entreekaart. De Nightlive coverband en DJ Petit zorgde voor een fantastische muzikale invulling. We kunnen terugkijken op een geslaagd feest wat zeker voor herhaling vatbaar is.”