Zomerpakketten 2020

Doet u mee aan onze Zomerpakketten actie?

In een periode waarin de meeste gezinnen plannen hebben om te genieten van de zomervakantie, willen wij kwetsbare families bemoedigen met een klein gebaar. De zomer is voor sommige gezinnen een periode die heel moeilijk kan zijn, zeker voor mensen die het niet breed hebben en niet op vakantie kunnen en dit jaar misschien nog wel harder een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Door een zomerpakket wordt de zomer net een stukje zonniger!

Wat kunt u doen?

U kunt samen met anderen (denk aan uw gezin, familie, vrienden, kerkgenoten of mede sporters) een pakket op maat samenstellen en langs brengen bij een specifiek geselecteerd gezin.

Hoe ziet een zomerpakket eruit?

We vragen u minimaal €25,- en maximaal €50,- te besteden aan een pakket. U bepaalt zelf hoeveel u hier (met elkaar) aan uit wilt geven. Voor de samenstelling van het pakket ontvangt u van ons aanvullende informatie over het aantal gezinsleden, hun leeftijden, hobby’s, interesses en/of bezigheden, zodat u aan de hand daarvan een pakket op maat kunt maken. Bij de inhoud kunt u denken aan buiten- of zomerspeelgoed, tijdschriften, boekjes, een gedicht, tekening, iets lekkers, bonnen voor ijsjes, het zwembad, de bioscoop etc.

Hoe wordt het pakket bezorgd?

U kunt het pakket persoonlijk langs brengen bij het gezin, waarbij u even met elkaar kennismaakt. U kunt er ook voor kiezen om het pakket af te geven bij Present.

Wat wordt er wanneer van u verwacht?

• Vul het inschrijfformulier hieronder in.
  • Wij koppelen u aan een gezin. Deze “thuisblijvers” worden bij ons aangemeld door maatschappelijke organisaties in de Bollenstreek.
  • Vanaf half juni ontvangt u gegevens over de familie, zoals geslacht, leeftijd en de hobby’s van de kinderen. Dit kunt u gebruiken voor het samenstellen van een pakket op maat.
  • Vanaf dat moment gaan we samen aan de slag om bezorgafspraken maken, zodat u in de tweede week van juli het pakket bij het betreffende gezin kunt langs brengen.

Doet u mee? We horen het graag van u!

Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via info@presentbollenstreek.nl (bij voorkeur) of via 06 20164907.

Aanmelden voor de Zomerpakketten actie is helaas niet meer mogelijk.