2020: een bewogen derde jaar voor Present Bronckhorst

25 mei 2021

Met veel plezier presenteren we ons jaarverslag 2020, al onze relaties ontvangen deze weken een exemplaar op de mat of in de mail. We hebben een bewogen jaar achter de rug, met opnieuw veel unieke ontmoetingen! Voor Present Bronckhorst was 2020 vooral een jaar dat in het teken stond van kijken naar wat wél kon. En dat was nog best veel. We moesten wennen aan een nieuwe werkelijkheid waarin we projecten anders dan anders moesten organiseren. Met veel creativiteit, flexibiliteit en geduld zijn hiervoor oplossingen gevonden. Samen met het voedselloket Zelhem organiseerden we bijvoorbeeld een Sinterklaasactie voor kinderen in armoede en in de laatste weken van 2020 brachten Kerstengelen licht bij mensen die wel wat aandacht konden gebruiken. Het derde jaar van Present Bronckhorst was ondanks Covid-19 een succesvol jaar. Nog niet eerder waren er zoveel vrijwilligers actief voor Present in Bronckhorst. In totaal hebben 354 vrijwilligers zich in totaal 1.455 uren ingezet voor een of meerdere plaatsgenoten. Al met al dus een jaar om trots te zijn op wat we hebben bereikt en hoe we ons hebben aangepast aan het ‘nieuwe normaal’.

Klik hier om het jaarverslag te lezen.