Feestelijk startbijeenkomst Present Bronckhorst

4 april 2018

Op woensdag 18 april is de startbijeenkomst van Stichting Present Bronckhorst. Deze feestelijke bijeenkomst vindt plaats van 16.00-17.00 uur in het gemeentehuis aan de Elderinkweg in Hengelo Gld. De inloop is vanaf 15.30 uur in de kantine, waarna om 16.00 uur in zaal Haas de officiële opening plaatsvindt. Op het programma staan onder meer de opening door bestuursvoorzitter Bert Berghoef, oud-burgmeester van Aalten en presentaties van Nelly de Vries, regiomanager, en Hilde Colenbrander, projectcoördinator. Na een muzikaal intermezzo is er een bijdrage van gastspreker Erik Dannenberg, voorzitter van Present Nederland en voorzitter van Divosa, de vereniging van gemeentelijk leidinggevenden in het sociaal domein.
De formele aftrap zal een ludiek tintje hebben in samenwerking met wethouder Antoon Peppelman. Na afloop is er gelegenheid tot napraten en netwerken onder het genot van een hapje en een drankje.
Inmiddels is bekend dat het college van B&W de start van Present in Bronckhorst wil ondersteunen door de uitvoering van de allereerste klus!

Aanmelden
Belangstellenden zijn van harte welkom! In verband met de voorbereidingen is aanmelding gewenst. Dit kan door mailen naar info@presentbronckhorst.nl.