Tuin opgeknapt door vrijwilligers Lions Club

1 juli 2021

Vijf vrijwilligers van de Lions Club Bronckhorst hebben op een zaterdagmorgen in juni de tuin van een moeder en dochter opgeknapt. Beide bewoonsters hebben diverse beperkingen waardoor ze deze klus niet zelf konden oppakken. Daarnaast hebben ze niemand in hun omgeving die het voor hen kan doen. Daarom vroeg hun hulpverlener aan Present of er een groep was die de tuin wilde snoeien en onkruidvrij maken.

De Lions gaven de tuin in een paar uur tijd een metamorfose, waarbij ze zelf ook veel plezier hadden. “Leuke samenwerking met elkaar en met Ruth van Present Bronckhorst. De tuin was erg wild, dus het was fijn dat we met zes mensen waren”, liet een van hen na afloop weten. Het resultaat na drie uur hard werken, een onkruidvrije tuin met mooi gesnoeide struiken.

Lijkt het jou leuk om samen met anderen, bijvoorbeeld je gezin, collega’s, sportclub, vriendengroep, kerkgenoten, enzovoort eenmalig iets betekenen voor iemand in nood? Meld je dan aan en wij zoeken een passende klus voor jullie.