Beste Maatjes!

22-05-2018

Wat een mooie avond en wat een mooi event! Woensdag 13 juni vond de 34e editie plaats van hét gezelligste netwerkevent van Zeeland: de Haringparty& in Goes. Stichting de Beste Maatjes organiseerde voor de 34e keer dit jaarlijkse event waar, naast het proeven van de nieuwe haring, belanghebbenden uit het bedrijfsleven en de (semi)-overheid kunnen netwerken en daarmee een goed doel ondersteunen. Het goede doel van deze keer was: Stichting Present de Bevelanden. Net als ondernemers tijdens de Haringparty& legt Stichting Present graag goede contacten tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die geholpen kunnen worden. Dit was precies de reden waarom de Haringparty& graag een bijdrage wilde leveren aan deze mooie stichting. Zij ontvingen uit handen van de voorzitter een cheque ter waarde van 5000 euro! Een mooi bedrag dat Stichting Present gaat gebruiken om haar droom waar te maken! Om die droom uit te laten komen is de inzet van iedereen in de samenleving nodig! Als we de talenten en mogelijkheden van iedereen verbinden en gebruiken om daarvan te delen met kwetsbare mensen in de eigen omgeving, dan gebeurt er iets moois! Er komt een beweging op gang waarbij omzien naar elkaar de gewoonste zaak van de wereld is. Zo wordt de wereld voor iedereen hier op de Bevelanden een beetje mooier!                                                                            Weten hoe u met uw mogelijkheden iets kunt doen voor een ander? Neem dan contact met ons op! Stichting Present brengt de mogelijkheden om maatschappelijk betrokken te zijn/ondernemen voor u in kaart en faciliteert deze, zodat u zinvol aan de slag kunt met uw talent en daarmee het verschil kunt maken voor mensen die in armoede leven, onvoldoende gezondheid en/of geen netwerk hebben. Dus toon je talent en word Beste Maatjes met Present!