Meet & Greet Stichting Present

30-10-2017

Afgelopen donderdag, 26 oktober, was er een Meet & Greet Netwerkborrel met Stichting Present de Bevelanden in het gebouw van de Rabobank Oosterschelde aan de Livingstoneweg. Deze avond was bedoeld om kennis te maken met Stichting Present onder het genot van een hapje en een drankje. Middels een presentatie werd getoond hoe er vorm gegeven kan worden aan de sociale betrokkenheid van kerken, bedrijven, buurten en allerlei andere sociale verbanden. Zodat men wat kan betekenen in de lokale samenleving voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Het mooie is dat iedereen kan meedoen, omdat de groep zelf bepaalt wat er gedaan gaat worden en wanneer. Maatwerk, dus! De Rabobank Oosterschelde, waar we te gast waren, kreeg, in de persoon van Mechiel Verkuil, een “presentje” om de daad bij het woord te voegen. Stichting Present regelt, in het kader van Maatschappelijk Verantwoord ondernemen, alle projecten voor hun jaarlijkse projectdag. Wilt u ook “Present” zijn? Meld u dan aan! We helpen u graag verder.