Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons als bedrijf

Het werk van Present groeit!

Vindt u het ook belangrijk dat steeds meer mensen in De Fryske Marren het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien?

Steun ons als donateur of sponsor en wordt een maatschappelijk verantwoord ondernemer!

Steun ons donateur of sponsor

Gezocht Flex-vrijwilligers

Mensen ervaren de diepste momenten van geluk en zingeving als ze iets voor een ander kunnen betekenen.

Achter elke voordeur gaat weleens iets mis. Maar achter sommige stapelen de problemen zich wel heel hoog op.

MEER NIEUWS >>

• Vivace: 650 euro voor...

Het Jouster Koor Vivace heeft op zondagmiddag 26 januari 2020 een concert[...]
  • Opgeruimd!!

06-05-2020

Stellage maken Wat voor de bewoner een grote berg leek bleek in de[...]
  • Snel verhuizen naar een...

Laminaat leggen, Hoe fijn voor deze inwoonster van de Fryske Marren, zij[...]
  • Koor Vivace treedt op in...

Op 1 februari trad het koor Vivace op in Doniahiem. In samenwerking met[...]
meer projecten >>

Onze partners

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Present Werkzaamheden van oktober tot december 2020

in de afgelopen wintermaanden heeft Present niet stil gezeten. Ondanks corona konden er toch een achttal praktische klussen doorgaan met in achtneming van de RIVM maatregelen.
Daarnaast zijn er in dec. de actie kerstpakketten en de kaarsenactie georganiseerd.
Er is een hele fijne samenwerking tussen diverse organisaties zoals de voedselbank, de woningstichtingen, de WurkJouwer en medewerksters van de diverse zorgaanbieders.
Dit alles zou niet mogelijk zijn zonder de inzet van al de mensen die Present ondersteunen met hun inzet op vele manieren, wat zijn we blij met onze vrijwilligers!

Hieronder een impressie van een aantal klussen uitgevoerd in oktober, november en december 2020. Naast deze grote klussen werden er nog een paar kleine klussen gedaan zoals ophangwerk en ophalen, uit elkaar halen en in elkaar zetten van meubilair. Er is zelfs een mooie match gevonden voor een rollator en een inwoner, met dank aan de medewerkster van koffiegroep van het Leger des Heils.
... Lee meerSee Less

2 months ago

Present Werkzaamheden van oktober tot december 2020

Hieronder een impressie van een aantal klussen uitgevoerd in  oktober, november en december 2020. Naast deze grote klussen werden er nog een paar kleine klussen gedaan zoals ophangwerk en ophalen, uit elkaar halen en in elkaar zetten van meubilair. Er is zelfs een mooie match gevonden voor een rollator en een inwoner, met dank aan de medewerkster van koffiegroep van het Leger des Heils.
Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"