Dit is Present

Dit zijn wij

Op tal van plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in De Fryske Marren. Al vele vrijwilligers vonden via ons hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present De Fryske Marren komen we bij vele mensen over de vloer. Tal van vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken, schilderen of gewoon een bakje koffie en een luisterend oor. Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present De Fryske Marren maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.
Tal van mensen zijn Present in De Fryske Marren en overal in Nederland. We hebben ook een lokaal team en bestuur voor Present De Fryske Marren. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present De Fryske Marren bestaat uit:

Anneke Nagel

Algemene Coördinator

anneke.nagel@presentdfm.nl

Bestuur

Tal van mensen zijn Present in De Fryske Marren en overal in Nederland. Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Karin Hazelhoff

Vacature

Administratie

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.