Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present De Fryske Marren de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Veel bedrijven in Nederland hebben Present gevonden om  vorm en inhoud aan te geven aan MVO: “Present geeft je de kans je handen én hart te laten spreken. Je kunt iemand precies dat steuntje in de rug geen die hij nodig heeft. Daarmee maak je écht het verschil.”

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Wil je als bedrijf of als personeelsvereniging eens een andere invulling geven aan een personeelsuitje? Present De Fryske Marren biedt je de mogelijkheid om je met je team of een deel daarvan in te zetten voor je medemens. Ervaar hoe een paar uur van jullie tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander. Voor meer informatie kun je contact opnemen met ons opnemen. We komen graag langs voor een kennismaking.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor grotere groepen wordt een kostendekkende bijdrage gevraagd. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking.