Crowdfundingsactie Tuinproject € 1.225 !!

31 januari 2023

Present De Fryske Marren heeft in samenwerking met de Regio Bank in Lemmer een succesvolle crowdfundingsactie gehouden. De actie was voor de ontwikkeling van een tuinproject. In samenwerking met andere organisaties (Dynhus, De Kear en AZC Balk) is dit project in 2022 ontstaan. Dit bewerkstelligd wederzijdse contacten, integratie en plezier. Er wordt hulp geboden aan bewoners die fysiek/geestelijk niet meer in staat zijn om hun tuin te onderhouden. Door middel van dit tuinproject kunnen mensen van het AZC Balk buiten het AZC tuinwerkzaamheden gaan doen. Een project met veel positieve aspecten!!

De actie is gehouden voor de aanschaf van tuingereedschap, overalls en werkschoenen zodat de mensen van het AZC het tuinwerk goed uit kunnen voeren. Voor minstens 5 personen willen we o.a. een overall, schoenen en klein tuingereedschap aanschaffen. Als er extra middelen binnen komen dan willen we dit uitbreiden met jassen zo’n € 100,- per stuk, kniebeschermers € 25,- per stuk, tuinhandschoenen € 10,- per stuk en eventueel nog klein hand tuingereedschap voor totaal € 120,-.
DE AKTIE HEEFT € 1.225,00 OPGELEVERD !!!!
Allen die hebben bijgedragen aan dit geweldige resultaat heel erg bedankt?