Breng uw stem uit op Present Delft!

02-10-2019

Bent u lid bij de Rabobank? Dan is uw stem is geld waard! Stem nu op ons via: https://www.rabo-clubsupport.nl/zuid-holland-midden/stemmen

Met Rabo ClubSupport geeft de Rabobank een deel van hun winst aan clubs, stichtingen en verenigingen. Omdat de hele maatschappij daar baat bij heeft. Zodat clubs, stichtingen en verenigingen kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken.

Stichting Present Delft is één van de goede doelen waar u voor kunt kiezen. Het geld zal dit jaar gaan naar Present voor Gezinnen. We willen graag stimuleren dat gezinnen zich ook inzetten via Present, omdat dit voor kinderen een mooie manier is om kennis te maken met het omzien naar elkaar. Gezinnen kunnen zich op allerlei manieren inzetten, bijvoorbeeld door een tuintje op te knappen, bakken in een verzorgingshuis of een uitje met een ander gezin. Vooral voor de sociale projecten is budget nodig, voor bijvoorbeeld entree voor een speeltuin, museum, etc.

Vorig jaar deden we ook mee met Rabo ClubSupport en ontvingen we een mooie cheque van €598 voor onze zomerpakketen actie (zie foto). Hopelijk halen we dit jaar weer geld op!

Als lid van de Rabobank kunt u stemmen op uw favoriete vereniging of stichting. Als het goed is heeft u daar een mail over ontvangen, met een code daarin. Deze heeft u nodig om te kunnen stemmen. Wilt u ons steunen en uw stem op ons uitbrengen? Klik dan hier

De stemperiode loopt van 27 september t/m 11 oktober 2019. Alvast bedankt voor uw stem!