Strategisch plan

Stichting Present Delft vindt transparantie belangrijk. Daarom kiezen wij er voor om ons strategisch plan te publiceren. De medewerkers van Present Delft verantwoorden nauwgezet hun werkzaamheden en presenteren hun ambities voor de toekomst.

Strategisch plan

Strategisch plan 2013-2016 – Het strategisch plan omschrijft de relevantie van Stichting Present voor de stad Delft met als doel: ‘(…) dat ook in Delft de moderne vrijwilliger makkelijk de weg vindt naar zijn stadsgenoten. Graag presenteren wij hierbij ons plan om Delft tot een stad te maken waarin de burgers het vanzelfsprekend vinden om naar elkaar om te zien.’

Strategisch plan 2017-2020 – Het nieuwe strategisch plan blikt terug op  de start van Stichting Present in Delft en omschrijft de weg van Stichting Present Delft naar 2020: ‘Present Delft heeft een goede start gemaakt! Ook in Delft zijn er veel mensen die hulp willen aanbieden en Present Delft heeft op een goede en betrouwbare manier die mensen kunnen koppelen aan kwetsbare naasten (…) Tijd om de beweging verder uit te breiden!’