Meedoen als groep

???????????????????????????????????????????????????????????????Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, familie, kerkkring of studentenvereniging een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een project te organiseren dat bij jullie past en betekenis heeft voor een ander.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan met een groep van minimaal 5 personen. Dit kan oplopen tot 200 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die eenzaam zijn, in armoede leven of met fysieke problemen kampen (ziekte, ouderdom of beperking). Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Geen kosten

Deelname is in principe kosteloos. Eventueel verzoeken we jullie om een kleine bijdrage te doen voor bijvoorbeeld de inkoop van materialen.

meld je aan of neem contact op voor een kennismaking