Meedoen als groep

Bij Present zijn we zeer blij met de aanmelding van allerlei groepen. Vrienden, familie, studenten, sportteams of kerkgenootschappen zijn geweldige voorbeelden van de bekende kreet: “vele handen maken licht werk.” Alle groepen zijn welkom bij Present. Er wordt altijd gekeken naar de kennis en ervaring van de vrijwilligers. Op basis daarvan komen projecten tot stand die veel maatschappelijk effect hebben.

Er zijn zeer veel mensen in de Haagse regio die wel een handje kunnen gebruiken bij diverse klussen in en om het huis. Bundel jullie krachten en maak iemand blij met jullie inzet! Vrijwillige hulp bij projecten zorgt voor saamhorigheid, maatschappelijke betrokkenheid en zichtbare resultaten. Iedereen heeft wel een kwaliteit die ingezet kan worden. Voor de een is dat timmeren en voor de ander schilderen. Door als groep samen te werken, komt er echt iets van de grond. De wensen en ervaring van de vrijwilligers bepalen hoe een project er uit zal zien.

Voor alle groepen geldt: Of je nu samen een paar uurtjes of heel wat meer investeert, de dankbaarheid van degene die je helpt is altijd voelbaar.

Groepen variëren van vijf tot tweehonderd man. Present organiseert projecten van begin tot eind. De agenda, kennis en ervaring zijn leidend voor de totstandkoming van een vrijwilligersproject. Afhankelijk van het type project, zorgt Present Den Haag dat de nodige gereedschappen aanwezig zijn. Elk project wordt begeleid door een groepenbegeleider die de dag overziet en zorgt dat de afspraken worden nageleefd. Na aanmelding van een groep wordt overleg gevoerd over wensen en beschikbaarheid.

Geen kosten

Deelname kost geen geld. In overleg vragen we een kleine bijdrage voor bijvoorbeeld materialen.

meld je aan of neem contact op voor een kennismaking