Meedoen als organisatie

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en maatschappelijk betrokken zijn bij de stad Den Haag? Present Den Haag helpt organisaties hier handen en voeten aan te geven. Present kan u helpen impact te hebben in de lokale samenleving. Als intermediair in sociale betrokkenheid organiseren wij vrijwilligersactiviteiten specifiek voor uw organisatie. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op. Teambuilding op zijn best!

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Present Den Haag organiseert teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van de kennis, kunde en wensen van uw organisatie verzorgen wij een dag(deel) waarop uw team of afdeling een leuke en zinvolle dag beleeft.

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. IKBEN!ZINVOL is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit: ’s ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in het bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor groepen van 10 tot 250 deelnemers maken we een maatwerk offerte.
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachingsdoelen en de omvang van uw team.

meld je aan of neem contact op voor een kennismaking

Referenties

NIBC, Shell, Aegon, ING, Nationale Nederlanden, Kwink Groep, ANWB, HP CDS, etc.