Meedoen als individu

Aan de slag als vrijwilliger? Bij Present Den Haag draag je écht bij in de levens van mensen. Hoe precies? Ons motto: iedereen is waardevol. Laten we daarom samen bekijken waarin jij voor anderen van waarde bent. En wat jij natuurlijk leuk vindt om te doen. Om te beginnen kun je twee kanten op: word lid van de flexgroep, of meld je aan voor het kernteam.

Word lid van de Flexgroep!

Traditiegetrouw werkt Present met groepen die zich aanmelden om iets te betekenen voor een ander. Maar wil je je inzetten zonder afhankelijk te zijn van een groep? Dat kan bij de Flexgroep!
De flexgroep bestaat uit vrijwilligers die zich regelmatig willen inzetten via Present. Elke maand worden een aantal projecten geselecteerd waarop je je kunt inschrijven. Je beslist dus zelf welk project, op welk moment voor jou goed uitkomt.

Win-win-win

Naast je inzet tijdens het project ontmoet je ook – steeds meer – andere flexers. Samen zet je de schouders eronder, en er is ook tijd voor ontmoeting en gezelligheid.
Voor Present is de flexgroep ontzettend waardevol! Urgente projecten kunnen makkelijker worden opgepakt, én praktische projecten die niet in 1 keer klaar waren kunnen toch worden afgemaakt.

Een paar feiten op een rij

– We organiseren sociale én praktische projecten.
– We wisselen ‘nieuwe’ projecten af met ‘af te maken’ projecten.
– We organiseren minimaal 1x per kwartaal een gezellige bijeenkomst.
– We houden onderling contact met elkaar via whatsapp, mail en een eigen nieuwsbrief.
– Op basis van de behoefte van de flexers bieden we workshops voor de praktische projecten. Denk aan: behangen, verven, laminaat leggen, terras tegelen etc.

Interesse? Meld je vrijblijvend aan, dan nemen we contact met je op om wederzijdse verwachtingen te bespreken.

Aanmelden Flexgroep

Help mee in het kernteam!

Met een gezellig vrijwilligersteam van aanpakkers organiseren wij dagelijks maatschappelijke projecten voor groepen die zich willen inzetten voor mensen in nood. Wij zoeken doorlopend versterking in het kernteam in drie soorten vrijwilligersbanen:

1. Projectmedewerkers die 2 à 3 dagen per week meehelpen in de projectorganisatie.
  2. Professionals die 1 à 2 dagdelen per week helpen in staffuncties zoals communicatie, fondsenwerving, relatiebeheer, financiële administratie, ICT en logistiek.
  3. Projectbegeleiders die 1 à 2 keer per maand een vrijwilligersproject willen begeleiden.

Wil jij ons kernteam versterken? Meld je dan nu aan via de onderstaande button of klik hier voor een beperkte selectie van onze vrijwilligersvacatures.

Aanmelden kernteam