Projectcoördinator (0,5 fte) gezocht! Word jij onze nieuwe collega?

22 juni 2021

Present Den Haag is opgericht omdat wij weten dat er mensen wonen die maatschappelijke impact willen creëren door vrijwillig hun tijd te besteden aan mensen die het nodig hebben; mensen die te maken hebben met armoede, een fysieke beperking en/of sociaal isolement. Wil jij meewerken aan die missie om als organisatie de brug te slaan tussen hulpaanbod en hulpvraag? Zie jij onze methode van het organiseren van projecten waarmee de hulpvraag concreet ‘beantwoord’ wordt door een groep vrijwilligers, als een passende manier van het creëren van impact? Solliciteer dan op de functie van projectcoördinator (0,5 fte) bij Present Den Haag!

Ben jij de coördinator voor Present Den Haag?

Als coördinator heb je 2 belangrijke hoofdtaken: je bent vrijwilligerscoördinator en je bent deels verantwoordelijk voor de projecten die Present organiseert (ruim 300 per jaar). Je bouwt daartoe goede relaties op met de diverse hulpverlening die de stad rijk is. Je weet de wensen van vrijwilligersgroepen te vertalen in een succesvolle vrijwilligerservaring. Je houdt daarin het overzicht en de regie en kunt snel schakelen tussen de vele actoren die deelnemen aan een Present-project.

Wie we graag als collega zien

• Je krijgt energie van het werven en begeleiden van vrijwilligers (vast en flexibel)
  • Je weet mensen te enthousiasmeren opdat zij Present kunnen zijn
  • Je weet de visie van Present uit te dragen en breder in Den Haag bekend te maken
  • Je bent flexibel en kan werkzaamheden goed prioriteren en delegeren
  • Je werkt zelfstandig, doelgericht en planmatig
  • Je bent je bewust van je kwaliteiten en staat open voor feedback en coaching
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in Nederlands en Engels, derde taal is een pré
  • Je bent bekend of hebt affiniteit met de internationale kenmerken van de stad Den Haag
  • Je woont in – of in de directe omgeving van – Den Haag
  • Je staat positief tegenover een sociaal-christelijke organisatie

We bieden

• Een mooie en gezellige werkplek in het Foundation House
  • Een marktconform salaris (schaal 8, cao Zorg&Welzijn)
  • Goede secundaire voorwaarden
  • Een leuk team waar vrijwillige en betaalde krachten dagelijks samen werken
  • Voldoende kansen om jezelf verder te ontwikkelen als maatschappelijk betrokken professional

Meer informatie?

Heb jij interesse om als Projectcoördinator bij Present Den Haag aan de slag te gaan? Neem contact op met Eva Mabayoje via 06 – 81614357 of eva@presentdenhaag.nl. Tot contact!