Een vrolijke valentijnsdag

7 maart 2018

Al onze vrijwilligers van de Flexgroep Internationals zijn bekend met Valentijnsdag, ook als dag van vriendschap. Een mooie reden voor het project ‘Be their Valentine’. Op 14 februari werden – samen met de bewoners van Middin Stellenbosch a/d Hoefkade – huisjes van geborgenheid en ‘love birds’ versierd met allerlei lekkers.

Ieder kon zijn of haar creativiteit inzetten. En dat taal geen barrière hoeft te zijn, bleek wel uit de gezellige sfeer. De internationale vrijwilligers werden uitgenodigd om snel weer terug te komen voor het versieren van een hart op canvas en pannenkoeken eten. Een mooi volgend project!

Het was een geslaagde middag met heerlijk resultaat. De huizen bleven even staan als expositie, de tortelduiven niet 😉

Ook wat tijd en aandacht over voor je medemens? Schrijf je – met een groep – in voor een praktisch of sociaal project. Of meld je aan voor onze Flexgroep, die 1x in de maand gezamenlijk een project oppakt.

[sb-custom-gallery]