Van één klus naar een make-over

06-12-2017

Bewoners en begeleiding van Waterviolier Ipse de Bruggen beleefden in november een superdag met de medewerkers van Aecom!
De vrijwilligersgroep van Aecom-Leidschenveen heeft zich een hele dag ingezet om de tuin en terrassen op te ruimen en winterklaar te maken. Daarnaast kreeg ook de soos een opknapbeurt en werden diverse opruimklussen weggewerkt. Aecom deed wat nodig was! Vanuit één klus, zoals gevraagd door Waterviolier, werd de dag een complete make-over. Zoals een begeleider het verwoordde: er werden zelfs klussen opgepakt, waar we niet eens om hadden gevraagd! Voor de bewoners was het best druk en spannend, al die vreemde mensen in hun huis. Maar het werd een gezellige dag met een gezamenlijke lunch verzorgd door De Zoetelaer, een dagbestedingslocatie van Ipse de Bruggen.

Een andere vrijwilligersgroep van Aecom heeft op dezelfde dag de handen uit de mouwen gestoken bij een opvanglocatie voor kinderen. De huiswerkkamer en de gangen kregen weer een frisse look. Dankzij de vrijwilligersgroep van Aecom genieten de kinderen van een gezellig opgefrist huis.

Voorbeelden van de positieve impact die je in één dagdeel kunt hebben! Neem contact met ons op als jij wilt weten hoe je met je vrienden, familie, team of collega’s ook in één dag(deel) op een praktische wijze present kunt zijn!