Ons bestuur

Het bestuur van Stichting Present wordt gevormd door Jeroen van den Brink, Daniël Francke, Jan Siepelinga en Catherine Koster. Samen maken zij zich sterk om vanuit een christelijke sociale basis een maatschappelijke beweging op gang te brengen, waarbij mensen met hun beschikbare mogelijkheden het vanzelfsprekend vinden om zorg te dragen voor elkaar en de samenleving. Het bestuur van Stichting Present Den Haag is onbezoldigd.

Daniël Francke, secretaris

Werkzaam als:
Medewerker CDA Bestuurdersvereniging

“Sinds 2022 mag ik actief zijn als secretaris bij Stichting Present en probeer ik mijn steentje bij te dragen aan deze prachtige organisatie. Mijn overtuiging is dat organisaties als Present essentieel zijn voor deze samenleving. Aan de ene kant zijn er in ieders omgeving mensen die hulp nodig hebben en aan de andere kant zijn er veel mensen die bereid zijn om iets voor hun medemens te doen. Present is de koppeling tussen deze twee groepen, waarbij de saamhorigheid, gelijkwaardigheid, enthousiasme en dienstbaarheid allemaal bij elkaar komen. Ik zet me graag in om vanuit mijn rol als secretaris dit verder te ontwikkelen.”

Jan Siepelinga, penningmeester

Werkzaam als:
Adviseur Pension Buy-out

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.