Ons team

Een enthousiast team staat dagelijks klaar om verbindingen te leggen tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die hulp kunnen bieden.  Met de onmisbare hulp van vrijwilligers zijn we samen Present Den Haag.

Eva Mabayoje

eva@presentdenhaag.nl

Lisette Griep

Fondsenwerver

lisette@presentdenhaag.nl

Gerdien Hardeman

Projectcoördinator

gerdien@presentdenhaag.nl

Antoine Kealack Kouala

Projectcoördinator

antoine@presentdenhaag.nl

Dominykas Navikas

Junior projectcoördinator

dominykas@presentdenhaag.nl

Ons bestuur

Het bestuur van Stichting Present wordt gevormd door Jeroen van den Brink, Daniël Francke, Jan Siepelinga en Catherine Koster. Samen maken zij zich sterk om vanuit een christelijke sociale basis een maatschappelijke beweging op gang te brengen, waarbij mensen met hun beschikbare mogelijkheden het vanzelfsprekend vinden om zorg te dragen voor elkaar en de samenleving. Het bestuur van Stichting Present Den Haag is onbezoldigd.

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.