Onze partners

Present Den Haag wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van de volgende organisaties:

gemeente den haag

De gemeente Den Haag subsidieert onze vrijwilligersorganisatie vanaf 2009 ons initiatief substantieel omdat Present Den Haag een waardevolle bijdrage levert aan de civil society.

boschuysen

Stichting Boschuysen ondersteunt Present Den Haag jaarlijks met een financiële bijdrage.

Levi Lassen steunt meerdere projecten per jaar van Present Den Haag.Levi Lassen

GetFileAttachment

Volunteer The Hague matches the talents and skills of internationals with the needs of local non-profit organizations to build a more vibrant community for everyone living in The Hague area. It is powered by PEP (Participate Emancipate Professionals), an organisation dedicated to inspiring residents to get involved and make a difference in the community .

logo-Karwei

Karwei geeft aan Present Den Haag voor vrijwilligersklussen korting op haar assortiment.

Shell 0

Shell Nederland B.V. financiert projecten van Stichting Present in Nederland. Daarmee is het mogelijk dat werknemers van Shell vrijwilligerswerk via Present doen.

Quist Elektra

Quist Elektra helpt Present Den Haag als sponsor om de Klusbus op de weg te houden. De bus bevat gereedschap en materialen die voornamelijk gebruikt worden tijdens onze praktische vrijwilligersprojecten.

Mako Bouw

Mako Bouw helpt Present Den Haag als sponsor om de Klusbus op de weg te houden. De bus bevat gereedschap en materialen die voornamelijk gebruikt worden tijdens onze praktische vrijwilligersprojecten.

Experian Nederland BV  helpt bedrijven bij het optimaliseren van hun marketinginspanningen en het minimaliseren van hun krediet- en frauderisico’s.