Onze partners

Present Den Haag wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van de volgende organisaties:

gemeente den haag De gemeente Den Haag subsidieert onze vrijwilligersorganisatie vanaf 2009 ons initiatief substantieel omdat Present Den Haag een waardevolle bijdrage levert aan de civil society.
boschuysen Stichting Boschuysen ondersteunt Present Den Haag jaarlijks met een financiële bijdrage.
Levi Lassen Levi Lassen steunt meerdere projecten per jaar van Present Den Haag.
Volunteer The Hague Volunteer The Hague matches the talents and skills of internationals with the needs of local non-profit organizations to build a more vibrant community for everyone living in The Hague area. It is powered by PEP (Participate Emancipate Professionals), an organisation dedicated to inspiring residents to get involved and make a difference in the community.
logo-Karwei Karwei geeft aan Present Den Haag voor vrijwilligersklussen korting op haar assortiment.
Shell 0 Shell Nederland B.V. financiert projecten van Stichting Present in Nederland. Daarmee is het mogelijk dat werknemers van Shell vrijwilligerswerk via Present doen.
Quist Elektra Quist Elektra helpt Present Den Haag als sponsor om de Klusbus op de weg te houden. De bus bevat gereedschap en materialen die voornamelijk gebruikt worden tijdens onze praktische vrijwilligersprojecten.
Mako Bouw Mako Bouw helpt Present Den Haag als sponsor om de Klusbus op de weg te houden. De bus bevat gereedschap en materialen die voornamelijk gebruikt worden tijdens onze praktische vrijwilligersprojecten.
Experian Nederland BV  helpt bedrijven bij het optimaliseren van hun marketinginspanningen en het minimaliseren van hun krediet- en frauderisico’s.
VSBfonds Het VSBfonds heeft de verdere ontwikkeling van de International Flex Group mogelijk gemaakt. Deze vaste vrijwilligersgroep voert jaarlijks minimaal zestig praktische projecten uit in alle stadsdelen van Den Haag en ook in Rijswijk en Voorburg.
Dankzij het partnerschap met het Oranjefonds is het opzetten van de initiatieven ‘Bouwen aan een duurzame brug: van Statushouder naar Stadsgenoot’ en de doorontwikkeling van de International Flex Group mogelijk gemaakt. Initiatieven die gericht zijn op ontmoeting, empowerment en duurzame participatie.
Met een bijdrage van Stichting Brentano’s Steun des Ouderdoms en stichting het R.C. Maagdenhuis kan het project ‘De brug naar ouderen met een beperking’ worden uitgevoerd.
Als stimuleringsfonds voor ouderenprojecten bevordert Fonds Sluyterman van Loo het welbevinden van ouderen in Nederland en in het Caribisch deel van het Koninkrijk.