Spullenbank

Donateurs

Stichting Present helpt mensen die iets willen betekenen voor een ander. Meestal bestaan projecten uit DOEN. In de loop van de jaren is gebleken dat men Present ook weet te vinden als ze willen GEVEN. We horen vaak dat men het zonde vindt om spullen zomaar weg te doen en te zien dat het voor een hoge prijs wordt verkocht in een kringloopwinkel. Men wil weten dat spullen goed terecht komen.

Heb jij ook spullen die je wilt doneren aan stadsgenoot die het goed kan gebruiken? Via onderstaand formulier kan je een artikel aanmelden. Wij vragen je het artikel nog even te bewaren. In het formulier kun je aangeven hoelang je het bewaart. Zodra wij een ontvanger gevonden hebben, nemen we contact met je op. Heb je geen vervoer? Wij kunnen de spullen, zoals kleine meubels, komen ophalen.

Doneren aan Present Spullenbank

Hulpverleners

Heb je als hulpverlener een cliënt die witgoed, meubels of andere spullen nodig heeft? Niet geschoten is altijd mis! Vul het onderstaande formulier in en dan nemen wij contact met je op als er een match is.

Aanvraag doen bij Present Spullenbank