Word partner

Word Donateur

Steun Present Den Haag met een maandelijks bijdrage of eenmalige gift. Hiermee wordt u donateur van Present en investeert u in een verbonden Haagse samenleving. Uw aandeel heeft een groot sociaal rendement! Klik hier links op de knop ‘’Word Donateur’’.

Word MVO Partner

Een MVO Partnerschap biedt u de kans om bij te dragen aan een leefbare Haagse samenleving. Omdat we weten dat iedereen op eigen wijze een bijdrage kan leveren, gaan wij graag met u in gesprek over de mogelijkheden van een partnerschap. Met een partnerschap richt Present zich in ieder geval op concrete, zichtbare impact. Present helpt bij het ontwerpen van een programma en bijbehorende projecten die aansluiten bij de behoeften, kennis en kunde van uw medewerkers. Het uitgangspunt is om een programma of verschillende projecten aan te laten sluiten op de waarden van uw organisatie.

Met een sponsoractie

Doe mee met een actie of evenement van Present Den Haag. Deze activiteiten hebben als doel om de noden zichtbaar te maken, mensen te helpen die het nodig hebben en mensen te ondersteunen die zich willen inzetten voor een ander.

Word ook donateur!