Word Donateur

???????????????????????????????Het werk van Present Den Haag groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is krijgen we van de gemeente, bedrijven en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Wordt u donateur?

Steun het vrijwilligerswerk van Stichting Present Den Haag met een maandelijks bijdrage of eenmalige gift. Een kleine donatie bestaat niet, want iedere gift maakt het mogelijk om mensen in Den Haag te helpen!

word donateur!