Tijdens de coronacrisis.....

Wilt u hulp bieden tijdens deze coronacrisis? Klik onderstaand voor informatie en het aanmeldformulier.

Ik wil helpen

Wilt u een hulpaanvraag doen? Klik onderstaand voor informatie en het aanvraagformulier.

Hulp nodig

Ben jij sociaal?

Vind je het geweldig om met mensen te gaan wandelen, spelletjes te doen of gewoon een kopje koffie of thee te drinken? Meld je dan nu aan bij de sociale flexgroep. Voor meer informatie, klik hier.

Ook bij u kunnen wij een presentatie geven

Onze coördinator heeft een presentatie gegeven bij de Lions te Den Helder.

Na verteld te hebben over het ontstaan, de visie en missie van Present volgde de uitleg over de uitvoer van ons werk.
De professional heeft geen gelegenheid om de cliënt  praktisch te ondersteunen en de cliënt mist netwerk, financiën en/of goede gezondheid om de praktische klus zelf uit te voeren.
Kort werd stil gestaan bij algemene problematieken zoals eenzaamheid, armoede, verwarde personen en wat Present Den Helder& Texel daar van merkt en aan probeert te doen. Als afsluiting van de presentatie werd  het ontstaan en de huidige sociale en financiële waarde van onze zuster stichting Het Boelhuys uitgelegd. Kringloopbedrijf Het Boelhuys is veel meer dan verkoop van betaalbare huisraad.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Jaaah! We zijn weer begonnen! Ons eerste project sinds maart is een feit. Het viel niet mee met die droge, harde grond maar wat is er veel gedaan in een korte tijd! Dank jullie wel!Image attachmentImage attachment

15 hours ago

Comment on Facebook

Wat doen jullie een goed werk . Zou willen dat het ook in den helder was

Harde werker die hans!!!👌💪

Wat een toppers!!

netjes

Vandaag namens Stichting Present en De Groene Stek een aardigheidje mogen overhandigen aan de medewerkers van de Brijder, Geriant, Vangnet&Advies en de GGZ. Dank voor jullie niet aflatende zorg! ... Lee meerSee Less

Vandaag namens Stichting Present en De Groene Stek  een aardigheidje mogen overhandigen aan de medewerkers van de Brijder, Geriant, Vangnet&Advies en de GGZ. Dank voor jullie niet aflatende zorg!

4 weeks ago

Comment on Facebook

Wat onzettend lief! Bedankt voor dit mooie gebaar!

Super bedankt voor ook namens al mijn collega's van Brijder!! Super attent!! Fijn dat onze werkzaamheden gezien worden 😊👍

Wat een mooi gebaar, dank jullie wel!!!

Load more