Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot of steun eenmalig

Het aantal hulpaanvragen bij Present groeit! Om de gevraagde hulp te kunnen bieden is er naast (groepen) vrijwilligers ook behoefte aan financiële ondersteuning.

Steun ons eenmalig

Steun ons als Fannoot

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van ons werk. Kijk dan bij de projecten en het nieuws.

Vanavond nog een laatste project met de Adelborsten, ze gaan met een groepje een tuin aanpakken. We hebben erg veel tuin aanvragen dus wil je ook een keer net als deze Adelborsten een ochtend/middag/avond iemand helpen in de tuin? Meld je aan via onze website of stuur ons een email! ... Lee meerSee Less

5 days ago

Deze week een volle week met veel projecten uitgevoerd door bijna 70 Adelborsten. Vandaag gestart met onder andere het leeg halen van een huis. Verder zijn er twee groepen aan het wandelen op Noorderhaven en er is een groep aan het schilderen! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago