Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot of steun eenmalig

Het aantal hulpaanvragen bij Present groeit! Om de gevraagde hulp te kunnen bieden is er naast (groepen) vrijwilligers ook behoefte aan financiële ondersteuning.

Steun ons eenmalig

Steun ons als Fannoot

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van ons werk. Kijk dan bij de projecten en het nieuws.

Present Den Helder & vestiging Texel Present Den Helder & vestiging Texel heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Den Helder & vestiging Texel

2 months ago

Deze week hebben we weer een groep van bijna 70 Adelborsten die projecten bij ons doen! Gisteravond wel 5 projecten waarvan 2 wandelingen en een kampvuur op 3 verschillende woningen op Noorderhaven. Een tuin op orde maken en een kinderkamer schilderen. We zijn dankbaar voor de inzet van deze groepen!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Super tof, kijk Chris Renken. Het wassen dus een project van present.

Present Den Helder & vestiging Texel Present Den Helder & vestiging Texel voelt zich tevreden.
Present Den Helder & vestiging Texel

Afgelopen zaterdag was een mooie dag waar we met dankbaarheid op terug kijken! Bedankt, Offerman, Rabobank, Rotary, Landgoed Hoenderdeall en andere voor het mogelijk maken van deze dag. ... Lee meerSee Less

2 months ago

Comment on Facebook