Eén lintje is uitgereikt

Leendert van Dam heeft vrijdag 3 juli het lintje bij Anjo van Dam, namens burgemeester Nobel, opgespeld.

Wilt u een hulpaanvraag doen? Klik onderstaand voor informatie en het aanvraagformulier.

Hulp nodig

Ben jij sociaal?

Vind je het geweldig om met mensen te gaan wandelen, spelletjes te doen of gewoon een kopje koffie of thee te drinken? Meld je dan nu aan bij de sociale flexgroep. Voor meer informatie, klik hier.

Ook bij u kunnen wij een presentatie geven

Onze coördinator heeft een presentatie gegeven bij de Lions te Den Helder.

Na verteld te hebben over het ontstaan, de visie en missie van Present volgde de uitleg over de uitvoer van ons werk.
De professional heeft geen gelegenheid om de cliënt  praktisch te ondersteunen en de cliënt mist netwerk, financiën en/of goede gezondheid om de praktische klus zelf uit te voeren.
Kort werd stil gestaan bij algemene problematieken zoals eenzaamheid, armoede, verwarde personen en wat Present Den Helder& Texel daar van merkt en aan probeert te doen. Als afsluiting van de presentatie werd  het ontstaan en de huidige sociale en financiële waarde van onze zuster stichting Het Boelhuys uitgelegd. Kringloopbedrijf Het Boelhuys is veel meer dan verkoop van betaalbare huisraad.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to admins:
Unable to display Facebook posts

Error: (#10) This endpoint requires the 'manage_pages' or 'pages_read_engagement' permission or the 'Page Public Content Access' feature. Refer to https://developers.facebook.com/docs/apps/review/login-permissions#manage-pages and https://developers.facebook.com/docs/apps/review/feature#reference-PAGES_ACCESS for details.
Type: OAuthException
Code: 10
Click here to Troubleshoot.