Een goed begin van 2016!

26-01-2016

Een nieuwe woning!  ‘Ja maar ik heb niemand die mij kan helpen’…
Jeannette, alleenstaande moeder van een zoontje van 5 jaar,  heeft al langere tijd de wens gehad om te verhuizen. Ze heeft zich op meerdere woningen ingeschreven, maar helaas was het elke keer net niet wat ze eigenlijk graag wilde, of was iemand haar net voor. Maar toen was daar het moment, ze kreeg een nieuwe woning toegewezen. Hoe blij Jeannette ook was met deze kans, ze zag erg op tegen de verhuizing. Er moest zoveel worden geregeld en Jeannette dacht dat er niemand was die haar hierbij kon helpen.

Op de valreep is er eind december 2015 contact gezocht met Stichting Present door het Leger des Heils. Er zou begin januari een plekje zijn om Jeannette te helpen met haar verhuizing!  In de maand december is ze druk bezig geweest om het huis verhuis-klaar te maken. Alle spullen werden ingepakt en dat bleek toch iets meer d angedacht. Ook moest er nog het één en ander in de woning worden aangepast voordat deze kon worden a fgeschouwd. Er bleken uiteindelijk  toch een aantal mensen in Jeannette haar omgeving te zijn die haar met alle liefde wilden helpen, zowel in de oude als in de nieuwe woning.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Op donderdag 7 januari stond de verhuizing gepland. Stichting Present kwam met een grote groep mensen om Jeannette deze dag te ondersteunen. En hoe! Alle spullen zijn  verhuisd, er is zelfs een paar dagen voor de verhuizing nog zeil gelegd in de nieuwe woning. Het was een spannende dag voor Jeannette, maar uiteindelijk is ze erg gelukkig in haar nieuwe woning. Voor haar is het jaar 2016 goed begonnen!

20160107_092105 20160107_092109 20160107_092248 20160107_103200 20160107_103221 20160107_105523