Lustrum vieringen Present Den Helder

Een 15 jarig bestaan vieren in de corona tijd. Het kan! Op 17 juli 2021 bestond Stichting Present Den Helder 15 jaar. Met een opgave van zo’n 100 gezinnen konden zij als gezin deelnemen aan diverse door Stichting Present georganiseerde buiten spellen. Door de warme zomerse dag waren de spellen met water zeer in trek. Onze clown heeft de kinderen vermaakt met ballonnen hondjes en andere schitterende creaties. Schminken was voor de kinderen natuurlijk ook geweldig en straattheater werd, nabij de lunch locatie met soep gemaakt van de dichtbij gelegen tuin, veelvuldig bezocht. Onderstaande foto’s geven een impressie van deze schitterende, zomerse dag.

Jarig Present maakt wensen waar!

Present Den Helder bestaat op 17 juli 2016 precies 10 jaar en dat willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. In de week van 17 september tot en met 23 september hebben we dit heuglijke feit uitgebreid gevierd. Vele wensen zijn inmiddels gerealiseerd; veel mensen zijn blij gemaakt en veel mensen zijn bedankt. Zij maken Present mogelijk.

De fietspuzzeltocht was, onder ultieme weersomstandigheden, een groot succes. Wilt u weten wie deze puzzeltocht gewonnen heeft? Klik dan hier. Aafke en haar gezin zijn inmiddels de zee op geweest met de botter en de foto’s van de zweefvliegdag met Theunis vindt u bij het artikel.

Alle foto’s van de feestavond, netwerkbijeenkomst en coördinatorendag zijn beschikbaar.

Meer weten over Stichting Present? Kijk op onze site

p1020571