Een nieuwe woning

26-02-2019

Doordat te veel mensen en een drukke woonomgeving mevrouw hor en dol maakte was het voor haar beter om te verhuizen naar een rustiger wijk in Den Helder. Mevrouw heeft nagenoeg geen netwerk en wil graag helpen. De woonkamer is behangen door de flexgroep van Stichting Present, op de bovenverdieping wordt door de adelborsten een kamer aangepakt. In een avond hebben ze deze kamer helemaal voor elkaar gekregen. Mevrouw is hier heel blij mee en heeft gezorgd voor “koek en sopie”. Op de dag dat ik haar spreek is zij juist verhuisd, wordt er nog een eettafel met stoelen gebracht en spreekt ze nog met haar begeleidster. Er ligt nog geen bedekking op de vloer, maar ook dat zal nog in orde worden gemaakt. Mevrouw is nu nog erg druk in haar hoofd, maar ziet haar toekomst wel rooskleurig in. In elk geval rust in haar hoofd. Zover is het nu nog niet, maar ze is de adelborsten en Stichting Present dankbaar.