Kerst Present

06-11-2018

In Den Helder gaat in de weken voor de kerst  weer het “Kerst Present Project” van start. Dit wordt georganiseerd vanuit Stichting Present Den Helder.

Het doel van het project is het stimuleren van het omzien naar elkaar. Dit doen we door het geven van een Kerst Present aan mensen die wat extra’s of een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Wat kunt u doen? Het is de bedoeling dat u als gever iemand (desgewenst anoniem) bemoedigt, ondersteunt, helpt, een kaartje, (zelfgebakken) lekkers of een bloemetje stuurt; wat u zelf ook maar bedenkt. U krijgt via Present Den Helder een adres waar een Kerst Present zeer welkom is. Daarbij gaat het om een gebaar, niet om de hoeveelheid en zeker niet om geld. Het zou leuk zijn als u bijvoorbeeld in de weken voor kerst iedere week één keer iets van u liet merken. Dit hoeft niet persé een presentje te zijn, een mooi gebaar of een ontmoeting kan ook een presentje zijn voor de ontvanger.

Wilt u iemand met een fijn gevoel de Kerst in laten gaan? Meld u dan aan via: kerstpresent@gmail.com