Acties

Match & Connect bestaat 5 jaar !

Match & Connect bestaat 5 jaar en viert zaterdag 3 juni feest!

In vijf jaar tijd heeft het project Match & Connect (samenwerking Vereniging Humanitas en Stichting Present Deventer) er dankzij de inzet van circa 110 vrijwilligers voor gezorgd dat zo’n 150 statushouders nu echt thuis zijn in Deventer. Dat wordt op 3 juni 2023 gevierd met een feest waarvoor alle deelnemende vrijwilligers en statushouders aan het project zijn uitgenodigd. Ook iedereen uit Deventer die meer wil weten over Match & Connect en misschien zelf wel vrijwilliger wil worden, is van harte welkom. Het feest op 3 juni is een uitgelezen kans om veel betrokkenen van Match & Connect te spreken.

Het feest begint om 14.00 uur en duurt tot 17.00 uur.

Locatie: Speeltuinvereniging de Driehoek, Rielerweg 110 te Deventer.

Wil jij er ook bij zijn? Meld je dan aan via deze link: https://forms.office.com/e/W6cBXrRGhb

Werkt het niet?  Mail dan jouw aanmelding naar Michelle Nijhuis van Stichting Present  via: michelle.nijhuis@presentdeventer.nl.