Dagcamping

Dinsdag 22 oktober, in de herfstvakantie, wordt er een dagje camping voor kinderen uit groep 4 t/m 8 van de basisschool georganiseerd in het Havenkwartier van Deventer. Zou je het leuk vinden om hierbij te zijn? Andere kinderen uit Deventer te ontmoeten? En leuke nieuwe dingen te leren? Dat je niets hoeft en van de gezellige camping sfeer kan proeven?

Meld je dan aan en doe mee!

Aanmelden kan tot 12 oktober !

De dag begint om 10.00 uur (inloop v.a. 09.30 u) en eindigt om 16.00 uur. De dagcamping vindt plaats in het Havenkwartier, bij de markthal ‘Fooddock’.

Het adres:
Zuiderzeestraat 2
7411 MC Deventer

Voor de route, zie de website: www.fooddock.nl.

Zo ziet de dag eruit

Na een korte kennismaking ga je met je eigen groepje een workshop volgen die je leuk vindt. Dat kan zijn samen koken voor de lunch, een gave totempaal maken met hout, leren muziek te maken als een echte DJ, of ‘knutselen en klooien’. Tussendoor gaan we samen eten wat de campingkoks hebben gemaakt, doen we met de hele groep een spel in de speeltuin van WIJK 16, volgt er nog een 2e workshop en gaan we afsluiten rond het vuur en liedjes zingen met een heuse Deventer liedjesmaker!

De workshops

Koken bij Fooddock

Samen met een kok van het Fooddock ga je de lunch of een hapje maken die op deze camping door de kinderen weer opgegeten gaat worden. Dus je eet wat je zelf maakt!

Totempaal maken onder de Silo

Samen met houtkunstenaar èn verhalenverteller Frank Prinsen ga je samen aan de slag met het maken van een echte totempaal!

Waar zijn die handjeeees! Knotsgekke DJ workshop bij Piknik

Muziekmaker en DJ Bart Folmer leert jou hoe je muziek aan elkaar kan mixen, net als een echte DJ!

Knutselen en klooien met de Knutselarij bij Fooddock

Houd je van dingen maken? Van hout, textiel, papier? Doe dan mee met Shuk van de Knutselarij, zij maakt samen met jou zooi weer mooi!

Je mag jouw 1e en 2e keus workshops voorkeur aangeven. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je beide workshops kan volgen. Op de ochtend zelf hoor je of dat past in de planning.
Ben je zelf handig of heb je een creatieve oudere zus/broer/vader/moeder/vriend(in)? We kunnen wel hulp gebruiken bij het versieren van de locatie! En is het prettiger als jouw vader/moeder/verzorger in de buurt blijft? Geen probleem, er is genoeg plek op het terrrein voor hen om een kopje koffie te drinken.
Meld je aan via het bijgevoegde formulier, voor jouw deelname aan het dagje camping en/of het voor het versieren van het terrein.

Voor meer informatie neem je contact op met Marieke Peet: 06-47402998.

Bekijk hier de flyer van de Dagcamping !

Tot dinsdag 22 oktober!