Gastgezin – aanmelden

Op 3 april en 30 oktober 2020 stonden twee Meet & Eat avonden gepland in Deventer (in samenwerking met COA/AZC). Helaas hebben we deze beide in overleg met het COA/AZC moeten cancelen vanwege COVID-19. We hopen van harte in 2021 opnieuw Meet & Eat avonden te kunnen organiseren. Houd onze website en nieuwsbrief in de gaten!

Aanmelding als Gastgezin - datum 2021

Ja, ik wil graag gastgezin zijn voor Vluchtelingen en meld me bij deze aan voor vrijdag 3 april. Dan zijn er nieuwe plaatsgenoten welkom bij ons aan tafel!
  • Nadat u op de Verzend knop hebt gedrukt, krijgt u de bevestiging van deze aanmelding verzonden naar het door u ingevulde mail adres. Mocht u de bevestiging niet ontvangen, dan is er iets niet goed gegaan met deze aanmelding en willen we u vragen om nogmaals het formulier in te vullen.

Wanneer je je aanmeldt:

In de week van de Meet&Eat avond krijg je nog een definitieve bevestigingsmail met alle praktische informatie.

Heb je vragen, lees dan eerst de pagina ‘Veelgestelde vragen‘. En anders, neem contact op via gastgezin@presentdeventer.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord.