Aanmelden begunstigde

Iedereen komt voor een Kerstengel in aanmerking. Ouderen, jongeren, kinderen, zieken en gezonden, stille peinzers en drukke baasjes, verdrietige en opgewekte types. Gewoon iedereen die om wat voor reden dan ook extra aandacht verdient.

Heb je iemand in gedachten die wel een Kerstengel kan gebruiken? We vinden het fijn als je diegene bij ons aanmeldt, door onderstaand formulier uiterlijk 25 november 2018 in te vullen.
Let op: Deze Kerstengelactie is een initiatief van Present Deventer. De meeste Kerstengelen wonen in Deventer, soms in buurplaatsen. Daarom is het fijn en praktisch als de begunstigde ook in Deventer – of daar dichtbij – woont.

Voor iedereen die een Kerstengel ook daadwerkelijk toegewezen krijgt geldt, dat bij de eerste attentie of het eerste contactmoment wordt gevraagd of hij/zij het goed vindt om in de adventsweken iets te merken van een Kerstengel. Vinden begunstigden dat niet prettig, dan kunnen ze dat dus altijd aangeven. Present informeert de Kerstengel, de actie stopt vanaf dat moment voor die persoon.

In verband met de privacy, informeren we in onderstaand formulier nog maar heel summier (alleen initialen en postcode) naar de gegevens van de begunstigde.  Pas na de match, vindt daarover verdere afstemming plaats. Dan neemt de Kerstengel zelf – via telefoon of mail – contact op met jou als aanmelder, om verdere informatie af te stemmen.

Aanmelding begunstigde van de Kerstengel actie

Ja, ik geef graag iemand op als begunstigde van de Kerstengel actie.
  • Wie kan er een Kerstengel gebruiken?

• Vermeld hier alleen de initialen (voorletters) van de persoon die u voordraagt.
  • Vermeld hier alleen de postcode van degene die u aanmeldt. Dat helpt ons om de Kerstengel en de begunstigde zoveel mogelijk op buurtnivo aan elkaar te kunnen koppelen. De kerstengel neemt later contact met u op om het exacte adres af te stemmen.
  • Privacy

In verband met de privacy van de ontvanger en de nieuwe privacy wetgeving, kiezen we ervoor dat verdere informatie over de ontvanger pas in een later stadium door de Kerstengel zelf bij u wordt opgevraagd. Met deze aanmelding stemt u ermee in dat de Kerstengel hiervoor telefonisch of per mail contact met u zoekt. Het is de bedoeling dan de precieze adresgegevens te delen. Vaak vindt de kerstengel het ook fijn om nog wat meer te weten, bijvoorbeeld de leeftijd, bepaalde bijzondere omstandigheden waar hij/zij rekening mee kan/moet houden, wordt een bezoekje op prijs gesteld, etcetera.
  • Let op de VERZENDEN knop!

na het klikken op de Verzenden-knop, ontvangt u een bevestiging van deze aanmelding voor de Kerstengel actie in uw mailbox. Mocht dat niet zo zijn, dan is er iets misgegaan met deze aanmelding en wordt deze niet door ons ontvangen... Wilt u dan zo vriendelijk zijn nogmaals dit formulier in te vullen? Bedankt! Stichting Present Deventer.