Kerstengel

Hoe werkt het & privacy

Stichting Present organiseert actie Kerstengel in 2022 voor de 8e keer.

Present werft Kerstengelen (vrijwilligers die Kerstengel willen zijn). Tegelijk kan iedereen bij Present mensen aanmelden, die wel een Kerstengel kunnen gebruiken. Wij krijgen dan alleen initialen (voorletters) en de postcode door. En de naam van degene die iemand aanmeldt.

Vervolgens hebben wij de match gemaakt tussen de Kerstengel en de begunstigde. De Kerstengel neemt vervolgens contact op met degene die de begunstigde heeft aangemeld en stemt af:

• wat is de naam en het adres van degene voor wie ik een Kerstengel mag zijn;
  • en kan andere vragen stellen (bijvoorbeeld leeftijd of omstandigheden, of waar kan ik de persoon een plezier mee doen, of ….);
  • let op: al deze informatie is dus NIET bij Present bekend;
  • antwoorden op deze vragen helpt de Kerstengel om passende aandacht te kunnen geven. En dat is wat we heel graag willen!

Ik wil graag weten wie mij heeft aangemeld
Als u wilt weten door wie u bij Present bent aangemeld, neemt u dan gerust contact met ons op. Dan informeren wij u daarover.