Nieuwe trainingsronde Match & Connect

29-05-2018

In juni 2018 begint een nieuwe trainingsronde voor vrijwilligers van het project Match & Connect. Inwoners van de gemeente Deventer die hieraan willen meedoen, kunnen zich aanmelden bij stichting Present of Humanitas. Om een indruk te geven van hoe het is om mee te doen aan dit project vertellen Remke en Hayma hoe zij elkaar hebben leren kennen en vooral wat ze voor elkaar betekenen. Hun verhaal kun je lezen via deze link.

Je kunt hier lezen wat er van een jongerenmaatje of maatjesgezin wordt verwacht.

Aanmelding trainingsronde voor vrijwilligers geopend
Er zijn nog steeds vrijwilligers welkom voor het project Match & Connect. Zowel Deventer gezinnen als individuele vrijwilligers die op deze manier nieuwkomers op weg willen helpen, zijn welkom. In juni 2018 begint een nieuwe training voor vrijwilligers. Geïnteresseerden kunnen zich daarvoor opgeven bij Stichting Present of Humanitas. Ook wie eerst nog vragen willen stellen over dit project en de inhoud van het vrijwilligerswerk, kan contact opnemen.

Bij Stichting Present is Petra de Vries contactpersoon: petra.de.vries@presentdeventer.nl of 06-40263404.
Bij Humanitas zijn dat Karijn Sieben (
k.sieben@humanitas.nl of 06-35130445) en Inge Loëvering (i.loevering@humantias.nl of 06-83889595).
Meer informatie staat ook op de website: