Sint – aanmelding groep

Meedoen als gevende groep aan de Present-Sint-actie?

Doe mee aan de Present-Sint-actie en maak een gezin blij met een Sinterklaas-verrassingspakket! Meld je aan, door het invullen van onderstaand formulier. Aanmelden kan tot en met woensdag 1 november 2018. Je krijgt dan medio november een beschrijving van het gezin toegestuurd en aanvullende informatie. De pakketten kunnen op dinsdag 27 november ingeleverd worden bij Present (Lange Zandstraat).

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op!

Richtbedrag.

We gaan uit van ongeveer € 10,- per kind. Daarnaast is het natuurlijk leuk om bijvoorbeeld pepernoten te bakken, gedichten te maken of met elkaar een ‘Sinterklaas-feest-slinger’ te maken voor het betreffende gezin. Wees vooral creatief!

Meld je aan door het invullen van onderstaand formulier:

Aanmelding Present Sint Actie (groep)

Op dit moment zijn de gezins-samenstellingen nog niet bekend. En dus weten we nog niet hoeveel kindercadeaus er in de zak moeten. Een Present-Sint-zak bestaat uit een (jute) Sinterklaaszak met daarin een cadeautje voor ieder kind, een gedicht & wat lekkers voor het hele gezin.