Als bedrijf

LogoNetwerkIntMBOMaatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO) Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.

Stichting Present is lid van het Netwerk Intermediairs Betrokken Ondernemen, onderdeel van MVO Nederland.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manieren om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren, of door Present te helpen om haar naamsbekendheid te vergroten, of door diensten in natura te leveren, of ……

Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren? Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om op die manier een aandeel in Present te nemen gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we dan graag met u.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.

Voor vragen over de mogelijkheden die Present te bieden heeft voor uw bedrijf, neem contact met ons op via telefoonnummer (06) 28020077 of info@presentdeventer.nl.