Aanmelden voor hulpverleners/verwijzers

Wat vraagt het van jou als hulpverlener?
Je cliënt aanmelden kan via onderstaand formulier. Natuurlijk gaan we vertrouwelijk om met de gegevens. We vragen je om het aanmeldformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen met de gegevens van de kinderen (jongen/meisje en leeftijd) en tips mee te geven aan de groep waar ze aan kunnen denken (weet je bijvoorbeeld wat de moeder of vader voor hobby’s heeft? Of wat de kinderen graag doen aan spelletjes?) Hoe meer details hoe beter, dan kan het ook echt een pakket op maat worden!

Concreet

• Aanmelden door jou als hulpverlener kan tot uiterlijk 17 mei 2019
  • In verband met de AVG vragen we je om toestemming aan het gezin te vragen voor het doorgeven van de gegevens;
  • We doen ons best om alle aangemelde gezinnen ook te verrassen met een zomerpakket. Maar, beloof jouw cliënten nog niets totdat je van ons hoort dat het doorgaat!
  • Om de actie qua grootte beheersbaar te houden, kunnen alleen gezinnen/alleenstaanden met kinderen (max. 18 jaar en minimaal 1 kind die nog naar de basisschool gaat) worden aangemeld, dus geen alleenstaanden/1 persoonshuishoudens.
  • In week 23 (begin juni) laten we weten welke gezinnen inderdaad een pakket gaan ontvangen en kunnen de samenstellers aan de slag!

Iets voor jouw cliënt(en)? Meld ze aan door middel van dit formulier:

Aanmeldformulier zomerpakketten - voor hulpverleners

Ja, ik meld graag het gezin dat ik begeleid aan voor een zomerpakket!
    Present gebruikt deze gegevens alleen voor deze actie.
  • Naam van het gezin dat graag een zomerpakket ontvangt (alleen voornaam mag ook, als er anders een privacy probleem ontstaat)
  • Wilt u hier vermelden waarom u vindt dat dit gezin heel goed een zomerpakket kan gebruiken/verdient?
  • Belangrijk: Vermeld moeder en/of vader en alle thuis (in) wonende kinderen allemaal apart in onderstaande invulmogelijkheden. Vermeld of het het een jongen/meisje betreft (naam hoeft niet) en welke leeftijd het kind heeft. Dit helpt de groep om het pakket zo goed mogelijk op het gezin af te stemmen.
  • De waarde van het pakket ligt tussen de € 25 en € 50,-.
  • LET OP: na het klikken op de Verzenden-knop, ontvangt u een bevestiging van deze aanmelding in uw mailbox. Mocht dat niet zo zijn, dan is er iets misgegaan met deze aanmelding en wordt deze niet door ons ontvangen... Wilt u dan zo vriendelijk zijn nogmaals dit formulier in te vullen? Dank! Stichting Present Deventer.