Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Niet Alleen!

Ook in tijden van crisis willen we er zijn voor iemand anders. Present heeft zich daarom aangesloten bij Niet Alleen die op wil komen voor kwetsbare mensen die het in deze tijd nog lastiger hebben dan anders. Wilt u deze mensen helpen door voor hen Present te zijn, klik dan op het bovenstaande logo.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Opnieuw zeer geslaagd project i.s.m. de vrijwilligers van Stichting Present NOF!Naast onze Sintactie is er door Present De Walden en Present Noordoost Friesland ook een Decemberactie georganiseerd: vrijwilligers stelden voor minimumgezinnen een (non)food pakket samen, met een aardigheidje als extra cadeau erbij. Zo zijn er wel 49(!) pakketten samengesteld en bezorgd, wat zijn hier veel gezinnen mee blij gemaakt! Een lichtpuntje voor hen in deze moeilijke dagen.✨🎁
Allen die hieraan hebben mee geholpen hartelijk bedankt! 😃👍
... Lee meerSee Less