Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Doe mee met onze Zomeractie!

Lees hier over onze Zomeractie!

Maandagmiddag vond op het gemeentehuis van Tytsjerksteradiel de eerste bijeenkomst plaats van de Ambassadeursgroep van Present. Deze mensen willen zich inzetten als vertegenwoordiger voor de missie van Present: een beweging op gang brengen waarbij het vanzelfsprekend wordt dat mensen naar elkaar om gaan zien. Present wil hierin een bruggenbouwer zijn door groepen die willen helpen te koppelen aan mensen die die hulp goed kunnen gebruiken.

Op de foto v.l.n.r. Jeroen Gebben (Burgemeester Tytsjerksteradiel), Geesje Duursma (Restaurant & Partycentrum De Pleats, Burgum) , Nico Lykelema (Rijschoolhouder) en Jouke Spoelstra (Wethouder Achtkarspelen).
Op de achterste rij Bert Nijboer en Meindert Weerman (resp. voorzitter en vice-voorzitter van Stichting Present De Wâlden).
... Lee meerSee Less

1 week ago

Tradititiegetrouw stak ook ook het bestuur van Stichting Present de Walden de afgelopen maand de handen uit de mouwen en het resultaat mocht er zijn!
De huiskamer van een aantal mensen met een verstandelijke beperking werd opgeknapt en hoe! Zij kunnen nu weer in een gezellige ruimte koffie en thee drinken, samen met hun eventuele gasten.

En daarnaast werd in de tussentijd ook nog even een tuin opgeruimd van een alleenstaande moeder. Haar kinderen kunnen weer veilig spelen............
... Lee meerSee Less

1 week ago

Load more