Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

LC Doet!

Op vrijdag 13maart 2020 staan zo’n 200 tweedeklassers en hun docenten klaar om de handen uit de mouwen te steken voor hun omgeving. In samenwerking met Present zetten de leerlingen van het Lauwers College zich in voor mensen uit hun omgeving die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Kijk hier voor meer informatie en aanmelding van uw klus.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Afgelopen zaterdag kwam het bestuur van Present in actie bij een moeder met twee kinderen, die pas verhuisd is. Deze moeder zit in een rolstoel, haar gezondheid laat te wensen over en haar financiele middelen zijn beperkt. Voor de kinderen is het echter belangrijk dat zij kunnen opgroeien in een gezonde leefomgeving.
Er werd die dag flink geklust en de woonkamer en de keuken ondergingen een totale metamorfose. Met behulp van het bestuur kunnen moeder en kinderen nu hun eigen plekjes in huis creeren en naar eigen smaak inrichten.
Het gezin en het bestuur kijken terug op een geslaagde dag!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Sint-actie groot succes!
Op 2 december zijn 5 Sints met 10 Pieten en 1 team van 2 Pieten op bezoek geweest bij 24 gezinnen. Ze hebben met deze actie ongeveer 45 kinderen blij gemaakt.
In totaal hebben 24 gezinnen/groepen vooraf kado's voor deze kinderen gekocht, op basis van door de hulpverleners aangeleverde verlanglijstjes.
De reacties die de Sinten en de Pieten kregen, waren hartverwarmend!
... Lee meerSee Less

2 months ago

Sint-actie groot succes!
In totaal hebben 24 gezinnen/groepen vooraf kados voor deze kinderen gekocht, op basis van door de hulpverleners aangeleverde verlanglijstjes.
De reacties die de Sinten en de Pieten kregen, waren  hartverwarmend!
Load more

Onze partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"