Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Niet Alleen!

Ook in tijden van crisis willen we er zijn voor iemand anders. Present heeft zich daarom aangesloten bij Niet Alleen die op wil komen voor kwetsbare mensen die het in deze tijd nog lastiger hebben dan anders. Wilt u deze mensen helpen door voor hen Present te zijn, klik dan op het bovenstaande logo.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Goed initiatief Sicco Kits!Wij leveren aantrekkelijk geprijsde mondkapjes in elk gewenst design én al vanaf 10 stuks!

Kijk naar de mogelijkheden op www.bedrukte-mondkapjes.com

Als je het niet kunt betalen en je hebt écht een mondkapje nodig voor in het OV mag je er 1tje gratis halen bij ons op de zaak 🙂

2 weeks ago

Goed initiatief Sicco Kits!

Zaterdag 16 mei jl. bezocht Arjen de Putter, rijdend in een auto op waterstof Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. Deze waterstofauto bracht bloemen rond, gesponsord door plaatselijke ondernemers. Vrijwilligers van Stichting Present De Wâlden deelden boeketten uit in de aanleunwoningen aan de Eringalaan in Buitenpost, de Koaster in Kootstertille en de Oranjestins in Burgum. Doel van de actie was om de bewoners een hart onder de riem te steken en hen te bemoedigen vol te houden in het Coronatijdperk. En gezien de reacties van zowel bewoners als van de vrijwilligers, bleek deze actie een groot succes!

Oorspronkelijk zou Arjen de Putter deelnemen aan de 24 uur Waterstof Challenge, die op 15 en 16 mei was gepland. De Waterstof Challenge is een uitdaging, waaraan ongeveer 25 teams meedoen met een eigen auto die op waterstof rijdt. En de spannende vraag is dan: wie komt het verst? Vanwege het coronavirus was deze uitdaging dit jaar niet mogelijk.

Toch besloten drie deelnemers, waaronder Arjen, op 15 en 16 mei een route door Nederland te rijden en zij zetten, samen met Stichting Present, de 24 uur Social Hydrogen Challenge op. Onderweg voerden zij diverse hulpvragen uit, die van te voren door verschillende landelijke Present stichtingen waren aangedragen.

2 weeks ago

24 Social Hydrogen Challenge van start!

Arjen de Putter is met zijn waterstofauto op weg naar Noord-Nederland. Vandaag deed hij al enkele plaatsen aan en morgen hoopt hij Tytsjerksteradiel en Achtkarspelen te bezoeken! De route van Arjan is te volgen via elektricitijdrit.nl/24shc
In Burgum staan de bloemen klaar! Deze zijn gesponsord door: Tuincentrum Burgum (zie ook: www.tuincentrumburgum.nl/) en Apuls (zie ook: www.apuls.nl/ )
Fantastisch dat zij de levering van de boeketten voor hun rekening nemen!

De bloemen worden op 16 mei door vrijwilligers van Present De Wâlden bezorgd bij bewoners van de Oranjestins en de Buitenhof.

Morgen meer nieuws over de Challenge!

3 weeks ago

24 Social Hydrogen Challenge van start!

Arjen de Putter is met zijn waterstofauto op weg naar Noord-Nederland. Vandaag deed hij al enkele plaatsen aan en morgen hoopt hij Tytsjerksteradiel en Achtkarspelen te bezoeken! De route van Arjan is te volgen via https://elektricitijdrit.nl/24shc
In Burgum staan de bloemen klaar! Deze zijn gesponsord door: Tuincentrum Burgum (zie ook: http://www.tuincentrumburgum.nl/) en Apuls (zie ook: https://www.apuls.nl/ )
Fantastisch dat zij de levering van de boeketten voor hun rekening nemen!

De bloemen worden op 16 mei door  vrijwilligers van Present De Wâlden  bezorgd bij bewoners van de Oranjestins en de Buitenhof.

Morgen meer nieuws over de Challenge!Image attachment
Load more

Onze partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"