Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present in één minuut

Bekijk de bovenstaande video en leer in één minuut wat Present voor jouw (en anderen) kan betekenen.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

STRATENMAKER(S) GEZOCHT

Met veel enthousiasme werken we aan ons project ecologisch tuinieren. Dit is een project waarbij Stichting Present De Wâlden, samen met vrijwilligers, mensen helpt die om wat voor reden dan ook hun tuin niet kunnen onderhouden. Door een hulpverlener wordt bij ons een aanvraag gedaan om een tuin op te knappen. Bij een dergelijke aanvraag wordt de tuin niet alleen gesnoeid en opgeruimd, maar ook zo ingericht dat die tuin vergroent. Een groene leefomgeving draagt immers ook bij aan het leefplezier van de bewoners!
Onze eerste project is bijna gereed. Tot grote tevredenheid van de bewoners. Eén onderdeel vraagt nog om afronding, namelijk de bestrating van terras en een pad. Het gaat om ca. 25 m2.
Hiervoor zoeken wij nog een of twee stratenmaker(s)! Wie kan ons hierbij helpen?
Met informatie wordt graag verstrekt door Cor Kwakernaak, tel. 06-40639024 | cor.kwakernaak@presentdewalden.nl

5 days ago
STRATENMAKER(S) GEZOCHT

Onze eerste ecologische tuin (bijna) klaar, MAAR...............
onze deze tuin van ons tuinenproject helemaal af te kunnen ronden zoeken we nog ca. 25m2 terrastegels om het bestaande terras van trottoirtegels achter de woning te vernieuwen! Liefst blauw/antraciet/grijs van kleur; maat 50x50 (of evt. 40x40)
Prijs: laag of gratis!

Heb je deze nog liggen of weet je iemand die ons kan helpen, neem contact op met:
Cor Kwakernaak / Stichting Present De Walden
0640639024 | Cor.Kwakernaak@Presentdewalden.nl

2 weeks ago
Onze eerste ecologische tuin (bijna) klaar, MAAR...............
onze deze tuin van ons tuinenproject  helemaal af te kunnen ronden zoeken we nog ca. 25m2 terrastegels om het bestaande terras van trottoirtegels achter de woning te vernieuwen! Liefst  blauw/antraciet/grijs van kleur; maat 50x50 (of evt. 40x40)
Prijs: laag of gratis!

Cor Kwakernaak / Stichting Present De Walden
0640639024 | Cor.Kwakernaak@Presentdewalden.nl

NOODKREET NOODKREET NOODKREET

Morgenvroeg starten we om 09.00 uur in Kootstertille met onze eerste tuin in het kader van ons project “Tegel eruit, groen erin”. Deze tuin wordt niet alleen opgeruimd en gesnoeid, maar ook zo ingericht dat de tuin vergroent!

We zijn heel dringend op zoek naar mensen, die ons kunnen helpen met het spitten van deze tuin! Ben je in de gelegenheid om ons te helpen, bel dan nu met 06-40639024 of 06-40892256.

Delen van dit bericht wordt zeer gewaardeerd :-)

3 weeks ago
Load more

Onze partners