Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Doe mee aan onze Sintactie!

Geef een fijne Sinterklaasviering cadeau

Ook dit jaar willen Present De Wâlden en Present Noordoost Friesland een Sinterklaas actie opzetten om gezinnen met een minimum inkomen een fijne Sinterklaasviering te bezorgen

Klik hier om te kijken hoe!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Sint-actie!
Ook dit jaar willen Present De Wâlden en Present Noordoost Friesland een Sinterklaasactie opzetten om gezinnen met een minimum inkomen een fijne Sinterklaasviering te bezorgen!
Wat houdt deze Sint-actie in? Met Sinterklaas gaan vrijwilligers, verkleed als Sinterklaas en Pieten, met de jutezak erop uit om kwetsbare gezinnen uit de regio Achtkarspelen, Tytsjerksteradiel, Noardeast-Fryslân of Dantumadeel een onvergetelijke avond te bezorgen.
U/jij kunt ons daarbij helpen! Bijvoorbeeld door als gezin, groep collega’s of kring van een kerk een ander gezin te adopteren en voor dit gezin cadeaus te kopen. Meer informatie over deze actie, over wat er van je verwacht wordt en hoe je je kunt aanmelden, tref je aan op onze website:
stichtingpresent.nl/dewalden/sintactie/

4 days ago

Sint-actie!

Ben je lid van de Rabobank? Dan kun je vanaf 27 september t/m 11 oktober op ons stemmen! Zie voor meer info: www.rabo-clubsupport.nl/

Stichting Present De Walden is te vinden via: www.rabo-clubsupport.nl/drachten-noordoost-friesland/stemmen/details/66762-stichting-present-de-w...

Met Rabo ClubSupport vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Dat moeten we niet alleen koesteren maar ook steunen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken. Rabobank. Growing a better world together.

Ben je nog geen lid van de Rabobank, maar heb je wel een bankrekening bij deze bank, vraag dan via deze link je lidmaatschap aan: www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden/

De stemperiode loopt van 27 september tot en met 11 oktober 2019

4 weeks ago

Ben je lid van de Rabobank? Dan kun je vanaf 27 september t/m 11 oktober op ons stemmen!  Zie voor meer info: https://www.rabo-clubsupport.nl/

Stichting Present De Walden is te vinden via: https://www.rabo-clubsupport.nl/drachten-noordoost-friesland/stemmen/details/66762-stichting-present-de-wlden

Ben je nog geen lid van de Rabobank, maar heb je wel een bankrekening bij deze bank, vraag dan via deze link je lidmaatschap aan: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden/

De stemperiode loopt van 27 september tot en met 11 oktober 2019

Twee vrijwilligers van Health2Work hebben samen twee flex-medewerkers van Present, eind augustus een alleenstaande man met een verstandelijke beperking geholpen om een vervallen tuinhuis af te breken en daarna weer op te bouwen. Het resultaat mag er zijn! Een mooi tuinhuis met een nieuw dak dat kan dienen als een prachtige opslagplaats.
Dank voor jullie inzet!

2 months ago

Load more

Onze partners