Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Doe mee met onze Zomeractie!

Lees hier over onze Zomeractie!

Stichting Present de Walden kreeg opnieuw de hulpvraag. Deze keer van iemand die door een slechte gezondheid niet in staat was om de rommel in de schuur regelmatig op te ruimen en hierdoor was een flinke afvalberg ontstaan. Stichting Present zocht contact met een aantal vrijwilligers, die met twee auto's, voorzien van flinke aanhangers, een aantal keren naar de stort reden en voor deze bewoner een schoner leefmilieu creëerden.
Een pluim voor deze vrijwilligers is wel op zijn plaats!
... Lee meerSee Less

2 days ago

Stichting Present de Walden kreeg opnieuw de hulpvraag. Deze keer van iemand die door een slechte gezondheid niet in staat was om de rommel in de schuur regelmatig op te ruimen en hierdoor was een flinke afvalberg ontstaan.  Stichting Present zocht contact met een aantal vrijwilligers, die met twee autos, voorzien van flinke aanhangers, een aantal keren naar de stort reden en voor deze bewoner  een schoner leefmilieu creëerden.
Een pluim voor deze vrijwilligers is wel op zijn plaats!
Stichting Present De Wâlden Stichting Present De Wâlden heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present De Wâlden

In december heeft Present De Wâlden in samenwerking met studenten Social Work van de Friese Poort een project uitgevoerd bij een gezin in de regio. In de verband met de renovatie van de berging moest er flink worden opgeruimd, maar het gezin had geen auto en geen aanhanger. Tillen en sjouwen gaf ook problemen. Er werden daarom sterke mensen gezocht, die de gesorteerde spullen naar de vuilstort konden brengen. Met veel enthousiasme hebben studenten van de Friese Poort deze klus geklaard. Tevredenheid alom aan het einde van de dag......

Ook meedoen met een actie van Present? Meld je aan via onze website stichtingpresent.nl/dewalden/ of stuur ons een e-mail.
... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Stichting Present De Wâlden Stichting Present De Wâlden heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present De Wâlden

2 months ago

Op 4 december trokken de Sint en zijn Pieten rond in de wâlden en bezochten daar diverse adressen. Daar waar de kinderen al in bed lagen, werd een videoboodschap opgenomen waardoor er zeker nog nagepraat wordt over het bezoek van de goedheiligman. Bedankt Sinterklaas en Pieten!Image attachmentImage attachment
Load more