Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Doe mee met onze Zomeractie!

Lees hier over onze Zomeractie!

Stichting Present De Wâlden Stichting Present De Wâlden heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present De Wâlden

Ook in Achtkarspelen in Tytsjerksteradiel, zie voor meer info: www.presentdewalden.nl38 stichtingen, 314 kinderkamers, 777 kinderen Kansen voor alle kinderen; daar zetten we ons als Present graag voor in! In het afgelopen jaar konden honderden vrijwilligers via Present aan de slag met het opknappen van huizen en slaapkamers van kinderen in armoede. Samen met 38 lokale stichtingen Present, de lokale hulpverleners en medewerking van honderden vrijwilligers hebben we 777 kinderen blij kunnen maken. Betonnen vloeren, oude matrassen en vervuilde ruimtes werden omgetoverd tot kleurrijke, gezellige en schone kamers met opgemaakte bedden, speelgoed en gordijnen. (foto: Pixabay) ... Lee meerSee Less

1 month ago

Stichting Present de Walden kreeg opnieuw de hulpvraag. Deze keer van iemand die door een slechte gezondheid niet in staat was om de rommel in de schuur regelmatig op te ruimen en hierdoor was een flinke afvalberg ontstaan. Stichting Present zocht contact met een aantal vrijwilligers, die met twee auto's, voorzien van flinke aanhangers, een aantal keren naar de stort reden en voor deze bewoner een schoner leefmilieu creëerden.
Een pluim voor deze vrijwilligers is wel op zijn plaats!
... Lee meerSee Less

1 month ago

Stichting Present de Walden kreeg opnieuw de hulpvraag. Deze keer van iemand die door een slechte gezondheid niet in staat was om de rommel in de schuur regelmatig op te ruimen en hierdoor was een flinke afvalberg ontstaan.  Stichting Present zocht contact met een aantal vrijwilligers, die met twee autos, voorzien van flinke aanhangers, een aantal keren naar de stort reden en voor deze bewoner  een schoner leefmilieu creëerden.
Een pluim voor deze vrijwilligers is wel op zijn plaats!
Load more