Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Doe mee aan onze Sintactie!

Geef een fijne Sinterklaasviering cadeau

Ook dit jaar willen Present De Wâlden en Present Noordoost Friesland een Sinterklaas actie opzetten om gezinnen met een minimum inkomen een fijne Sinterklaasviering te bezorgen

Klik hier om te kijken hoe!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Sint-actie groot succes!
Op 2 december zijn 5 Sints met 10 Pieten en 1 team van 2 Pieten op bezoek geweest bij 24 gezinnen. Ze hebben met deze actie ongeveer 45 kinderen blij gemaakt.
In totaal hebben 24 gezinnen/groepen vooraf kado's voor deze kinderen gekocht, op basis van door de hulpverleners aangeleverde verlanglijstjes.
De reacties die de Sinten en de Pieten kregen, waren hartverwarmend!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Sint-actie groot succes!
In totaal hebben 24 gezinnen/groepen vooraf kados voor deze kinderen gekocht, op basis van door de hulpverleners aangeleverde verlanglijstjes.
De reacties die de Sinten en de Pieten kregen, waren  hartverwarmend!

Het flexteam Kees en Pim heeft bij iemand met een verstandelijke beperking de handen flink uit de mouwen gestoken. Vanwege gebrek aan een sociaal netwerk en onvoldoende financiele middelen zag deze persoon geen mogelijkheden meer om zijn tuin te onderhouden. Het gevolg: een verwaarloosde grasmat, onkruid tussen de tegels en diverse spullen die geschikt waren voor de stort. Op de beelden is te zien hoe netjes de tuin er nu weer uitziet.......
Kees en Pim, jullie hebben weer fantastisch werk geleverd!
... Lee meerSee Less

2 months ago

Kees en Pim, jullie hebben weer fantastisch werk geleverd!Image attachment

Comment on Facebook