Personeelsuitjes

Present de Wâlden organiseert leuke, samenbindende personeelsuitjes die medewerkers niet snel zullen vergeten. We verzorgen een passend project dat aansluit bij jullie mogelijkheden.

Hoe?

Neem contact met ons op en laat ons weten wat uw bedrijf of afdeling wil en kan. Present zoekt een passende activiteit waar iedereen het naar zijn zin heeft èn van betekenis is. Zijn jullie handig en willen jullie praktisch aan de slag? Of willen jullie graag in contact komen met andere mensen? Of zoeken jullie verschillende activiteiten passend bij de verschillenden teamleden? Present zoekt projecten die passen bij jullie mogelijkheden. Actief met elkaar aan de slag en daarna lekker eten? Ook dat kan. Resultaat is een leuke, sfeervolle happening voor iedereen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kosten

Wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs.  We maken graag een maatwerk offerte voor u.

Bezorg uw medewerkers een onvergetelijk personeelsuitje met Present. Met elkaar ervaart u een leuke, samenbindende activiteit. Bovendien beteken je die dag iets voor de samenleving. Met elkaar kom je op plekken waar je normaal niet komt en beteken je iets voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet voor niets noemen we Present: Makelaar in ontmoetingen.

Ervaringen

• “Dit geeft veel meer plezier dan paintballen.”
  • “Wat is dit een leuke middag.”
  • “Gaaf om met elkaar deze mensen een plezierige middag te bezorgen.”